...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Μαρτίου 2010

Πάω γιατί με πάει έτσι η λυσσασμένη κοσμοθεωρία μου

Πάλλεται το φως και είναι σαν ένας ύμνος μέσα στην μέρα
που φέρνει πιο κοντά την συγκομιδή της καρδιάς και σφύζουν
από νίκη τα αισθήματα.

Προσπαθώ με λόγια ελπίδας να ζήσω…

Ανοιχτός σ' όλες τις πλάνες των ιδεών, ακόμη και εκείνων
που δεν δοκιμάστηκαν σε κανένα κοινωνικό αμόνι αλλά βγήκαν
απ' το κεφάλι ενός υπερφίαλου διανοούμενου και μέσα
στο κεφάλι ενός κοσμάκη που διψάει για μια επανάσταση θα μπουν.

Δέχομαι να είμαι ένας αφελής που πιστεύει πως όλα θ' αλλάξουνε για το καλύτερο, πως θα γίνουν
τα όνειρά του πραγματικότητα.
Οι λέξεις μου έχουν αιτία,
τα ποιήματα μου έχουν αιτία:
εύθραυστα όπως τα γράφω με αίμα μελάνι και πως θ' ανδρωθούνε
μία μέρα αμφισβητώντας με απροκάλυπτα το ξέρω
τώρα πια και ο ίδιος εγώ…

Πάω γιατί με πάει έτσι η λυσσασμένη κοσμοθεωρία μου
που έχει μανιφέστα πουλιών και εντολές αγγέλων
για να γραφεί
από μια συγκυρία της τύχης ένας ποιητικά νοηματικός ουρανός….

25.11.2009
Καβάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου