...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Μαρτίου 2010

ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΓΥΡΩ..

ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΓΥΡΩ..

Άνοιξα, σαν ένα λεξικό των ανέμων, να διαβάσω
και τα βρήκα όλα εκεί:

Να φυσάει ένας πουνέντες της αγαλλίασης και ν' αναστατώνεται
μέσα μου η καρδιά-
καθαρά να γράφονται τα ηλιοτρόπια
μ' ένα ρήμα του ήλιου σταματημένο επάνω στους..
Τότε Δευτέρα..

Και μαγευτική και απόκοσμη- σαν να την είχε
άγγελος Κυρίου ιδρύσει!

Κράτησα μέσα μου, σαν μία προσευχή, την μουσική και οι αχτίδες
που πέρναγαν ως μέσα μου, ατιθάσευτες, άφηναν
το αθώο μου να φαίνεται
ξεκάθαρο
από πολύ πολύ μακριά..

Στα βαθιά των σύννεφων, οι σκέψεις μου κρεμασμένες
και όπως τα θαλασσοπούλια λευκές
έφερναν τον κατάδικό μου θεό, να μάχεται
ενάντια στον εγωισμό των ανθρώπων..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου