...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Ιουλίου 2015

Που θα με οδηγήσουν οι αναζητήσεις μου; τι ξημερώνει;






Τόση είναι η αφοσίωση σε τούτη την μεγάλη χορωδία
των λέξεων που, ως το τέλος,
ελπίζεις:
σε έναν ενθουσιασμό που ψηλά θα οδηγήσει
σ' ένα περίσσευμα
ψυχής
που μεταλαμπαδεύεται
και στην σιωπή ακόμα..

Που θα με οδηγήσουν οι αναζητήσεις μου; τι ξημερώνει;
αν όλα απλουστευτούν τα φωνήεντα
ο θεός σε μένα θα ελπίζει
έστω κι εγώ αν ονειρεύομαι να κλέψω
παράδεισο
φεύγοντας απ' τον οίκο του με γεμάτες τις τσέπες!

Γοητευμένος απ' το ταπεινό κι αναζητώντας το εύρυθμο..

Τα άστρα μου είναι σαν νότες προσευχές
που ακούγονται μέσα στον ουρανό να λάμπουν-

Δεν έχω τίποτα που να αντέχει τελικά
στων ανθρώπων τον ψίθυρο-

Δικάζουν με, αλλά θα πω
ειλικρινά τι είναι η ευκαιρία να κατέχεις
αθώο βάθος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου