...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Ιουλίου 2015

Εποχικόν ανάλογο…



Σκληρός κόσμος· κάπου τον μαθαίνω και, κάπου,
η γνώση του με ξεπερνά·
Αναγνώθω τη λύπη του, την τραχιά του απόγνωση- στο θέατρό του,
ο πόνος είναι ισοδύναμος θάνατος·
Οι μέρες βαρυγκωμούν, σέρνουν ένα φορτίο
Από πόνο· δεν διακρίνω πουθενά προοπτικές
Για ευαγές κερδισμένο χαμόγελο.
Κουράστηκε η ψυχή μου· διαβάζω
Σέρνοντας το βλέμμα μου πάνω στο ψέμα των ειδήσεων- ποιός τις κατασκευάζει;
Συζητώ με την ψύχρα της λογικής, αναζητώ
Μία κουμπότρυπα να εφαρμόζει το μοιραίο κουμπί που
Ή το κουμπώνεις και ξενοιάζεις, ή
Αφήνεις έκθετη την γύμνια σου, τολμηρό ρόδο
Που αποκαλύπτει της συνείδησης τον πυρετό.

Δύσκολα θα με πολεμήσει η εποχή.
Η πατρίδα αποφλοιώθηκε.
Γάργαρα τολμήματα διατρανώνουν τα λάθη της.
Αντίπαλε νου, δώσε μου το σύνορο όπου δεν είμαι δέσμιος
Σε καμιά τυραννία..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου