...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Απριλίου 2010

Θα ισχυριστώ τόσο φεγγάρι που θα τρομάξει η νύχτα-

Θα ισχυριστώ τόσο φεγγάρι που θα τρομάξει η νύχτα-
θα βγει η θεά πάνω στα άσπρα μπαλκόνια της,
των σύννεφων θ' ανάψουνε οι κορδέλες- και ο μαΐστρος
άνεμος θα ανεβεί την έκπληξη σ' όλα τα σκαλοπάτια.

Θα μιλήσω γαλάζια- επιμένοντας στο εγωιστικό μου εγχείρημα
θα είμαι η μοντέρνα εκδοχή του αρχαίου μύθου
θα δώσω το αίμα μου να πορφυρώσει
κι άλλο το ζεστό σου τριαντάφυλλο, θα σε κοιτάξω
βαθιά μες τα μάτια και θα σβήσω
την νύχτα που κανείς δεν θα έρχεται άνεμος
πάνω απ' τα φυτά, μπερμπάντης να ερωτοτροπήσει
με το ανέμελο λουλουδάκι του κήπου
που πίσω απ' την μικρή του μάντρα
αστέρια βρήκε και έπαιξε…

6.12.2009

5 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

όλο μου γεμίζει δύναμη , πάθος να κρατηθούν οι στιγμές ..να λιώσουν στην έντονη ματιά ,''τόσο ,ώστε να τρομάξει..''
ευωδιάζει ολόκληρο !! με συνεπήρε !!
μια γλυκιά καλημέρα ποιητή !!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

ΣΤΡΑΤΗ
"θα δώσω το αίμα μου να πορφυρώσει
κι άλλο το ζεστό σου τριαντάφυλλο,"
Μα αυτό και μόνο είναι υπέροχο σαν σκέψη, σαν εικόνα.
Ούτε ο γερό άνεμος θα την γλιτώσει αφού "μαΐστρος άνεμος θα ανεβεί την έκπληξη σ' όλα τα σκαλοπάτια."
ΟΙ εικόνες που μου γεννιούνται διαβάζοντα είναι - θα χρησιμοποιήσω την λέξη σου - μπερμπάντικες.
Πολλά κέφια όταν το έγραφες!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ
με τα σχόλια σου με κάνεις να νιώθω πως κάτι κατάφερα τελικά..
αν μετάλαβες τον μυστικό παλμό του ποιήματος είμαι πολύ υπερήφανος..
τι καλύτερο για έναν ποιητή από το να ακούει τέτοια λόγια..πολύ σ' ευχαριστώ!
καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

CHRISTOBAL
γειά σου!
ε μάλλον όταν γράφω έχω συνήθως κέφια ή μεγάλη μελαγχολία..θέλω ένα μαιλ να σου γράψω κάτι..σ' ευχαριστώ για τον ούριο άνεμο των σχολίων!
καλό βράδυ!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεν διάβασα ακόμη τα πιο πρόσφατα. Το chrispap65@gmail.com.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου