...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Απριλίου 2024

Αφετηρία φαντασίας…

 

Από την φαντασία άρξασθαι και όπως
να μην την πλησιάζουνε τα λογικά επιχειρήματα
εισβάλλουν οι εκδοχές στην βροντοφώναχτη μέρα, ο χρόνος
είναι τρικλοποδιά στην καρδιά μου
κυκλοφορούν οι σκέψεις μου κάτω από το σκέπαστρο της χλωροφύλλης
ένα λευκό κανάρι κελαηδά μ’ όλο το μέλι που έχει
ανάβει μία σπίθα Άνοιξης
Ω άναξ, την τομή εφάρμοσε επί της γάγγραινας των ουρανών
τόσες θρησκείες επί και όλες βάναυσα να περιπαίζουν
τον δυστυχή πληβείο
τι ρητορεύεις χαμαιλέοντα κι αφήνεις πίσω σου τις αυτοκρατορίες;
Καλά μου φαίνεται κι εσύ πολλές φορές προσαρμόστηκες
ερήμην μου, στις ζοφερές σου απάτες…
Τι να προλάβω από το ασύνταχτο συντακτικό; Πουθενά
δεν βρίσκεται το φιλολογικό μαράζι
παρά μόνο στο στήθος εκείνου που το ‘χει.
Καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια
Καιρός του σπείρειν και του θερίζειν καιρός-
Όλα γανώνονται με νίκελο που ξεπερνά την Ιστορία
Κανόνες έχει και το μέλλον και το παρελθόν
Κανόνες όλων επί όλων…
Από την φαντασία άρξασθαι
όλα…
28/4/2024
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο
Όλες οι αντιδρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου