...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Απριλίου 2024

Θεία Λειτουργία σε έδαφος μιας Άνοιξης…

 

Αμετάκλητα γαλάζιο το στερέωμα
Συναρμόζει τις μεταφυσικές μας ψευδαισθήσεις
Ο νους μου ένας οπαδός φαντασίας
Συρράπτει τα ακραία κρόσσια των λεξιλογίων, κανοναρχεί
Λειτουργίες νεφών
Πίσω από τα εικονίσματα του πόνου.
Σούσουρο ταραγμένης σκέψης το πρωί
Μονολογούν την συμφορά μας τα αηδόνια
Τώρα που η Άνοιξη απαρτίζεται από τα ξοφλημένα αγριολούλουδα που μάζεψε ο ήλιος
Για να ερωτευτεί μια ψηλομύτα ηλιαχτίδα.
Τίποτα ουσιαστικό όπως και να το δω.
Και διάφορα γεγονότα μπουρδουκλωμένα μέσα στην πραγματικότητα μαστίζουν
το ανέφελο πρόσωπο της μέρας.
Μένω στο ύφος που μου έλαχε.
Και καταγράφω ευτυχίες και δυστυχίες. Όλα ταυτόχρονα.
Έχω σκοπό. Είμαι εντολοδόχος του φαιδρού.
Ανάμεσα στα τιποτένια ξίφη μου αντέχω μία στιβαρή μοναξιά και φλερτάρω
Με τον ευρύχωρο περίγυρο της νιότης μου.
Ποιήματα φορτωμένος όλος!
17/4/2024
Μπορεί να είναι εικόνα αμελάγχιο, δέντρο με πυρηνόκαρπο και λουλούδι
Όλες οι αντιδρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου