...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Μαρτίου 2024

Σφυγμομέτρηση τω τρόπω τον δικό μου…


Η Τύχη μας είναι μία παρηκμασμένη μπαρούφα-
Καλλιεργούμε αυταπάτες σωρηδόν, συμμετέχοντας
Στο ανοίκειο δράμα·
Πώς
θα σκηνοθετήσουμε ένα μέλλον λαμπρό
Ανοίγοντας τρύπες στην φαντασία που ξεφουσκώνει
Όπως μπαλόνι στα χέρια ενός παιδιού;
Μαζεύω το κουβάρι μου.
Θα αμολήσω αετό ατίθασο.
Όλος ο κόπος μου μοιάζει ιλιγγιώδης
Τρόπος λεξιλογίου του ειπείν
Και του συσκέπτεσαι.
Σας αγαπώ ρε διάολοι της πραγματικότητας, άνθρωποι
Καθημερινοί που κρύβεστε
Πίσω από το δάχτυλό σας- ελέφαντες πίσω από μία παπαρούνα.
Όλους τους δράκους μου φυγάδευσα στην ξενιτειά-
Ετούτη είναι η προσφυγιά των κορδωμένων· και ανακάλυψα
Την λύπη πίσω απ’ την χαρά, την άκρατη λύπη
Που λογχίζει το ζοφερό σκοτάδι ψάχνοντας
Μία απελπισμένη ελπίδα!
13/3/2024
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου