...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Ιουνίου 2016

Βιοπορισμός…


Ήμουν ο θύτης άραγε; Και πού
Χωρούσε το έγκλημα;
Παιδί που δεν βολεύτηκε σε σκανταλιά καμία- μόνο
Μπάλωσε τα όνειρά του με μια τιποτένια φρόνηση
Και ακολούθησε την ανυπόταχτη φύση του..
Έφηβος στα πλοκάμια των ερώτων-
Έφηβος ο πολλά υποσχόμενος-
Έφηβος λεξιθήρας και ακόλουθος
Του φιλιού.
Εμπιστεύομαι αυτούς που τολμούν- πάντα-
Δεν σηκώνω κουβέντα: αγαπώ
την κόψη του μαχαιριού·
Ένα μύθο σηκώνω
που τρέμει πάνω στους ώμους μου
Σκληρότερα απ' όλους αν να βιοπορισθώ..

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

HAPPY FATHER'S DAY!!!

Χρόνια Πολλά!!!!!!!!!!

Αυτό το "μικρό" της φωτογραφίας... τί έκφραση! Τί λόγια ανείπωτα! Τί ομορφιά!
...μήπως ήσουν εσύ στα ...παιδικά σου;;;!!!

Φιλιά, να σας χαιρόμαστε Άνδρες-Πατεράδες!

Υιώτα,
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Όπως το λες είναι: μου αρέσει ο σκανδαλιάρης πιτσιρικάς με την σφεντόνα. Και φαίνεται τόσο αθώος! Τον μπαγάσα! Αλλά, έτοιμος για την διαολιά. Νομίζω κάπως έτσι ήμουν. Ζέστη εδώ και δουλειά δουλειά δουλειά. Να περνάς καλά και να γράφεις.
Α,
Δεν τα πάω καθόλου καλά μ' αυτές τις εορτομέρες του πατέρα της μητέρας του αγίου τάδε του αγίου δείνα.
Καθόλου όμως.
Οπότε γιορτάστε εσείς..
Τα φιλιά μου..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου