...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

3 Οκτωβρίου 2015

Εσύ..





Απόλυτο μένος όταν ο κόσμος θρυμματίζεται·
Απόλυτη κομπορρημοσύνη όταν
το να μιλάς τίποτα πια με ουσία δεν είναι·
Ληστρική εξουσία, χαυνωμένο πλήθος, ταριχευμένη
πάλαι λογική-
Τα ταμεία διασκεδάζουν με την ανέχεια των πολιτών- οι πολίτες σχεδιάζουν μια απόλυτη υποταγή
που δεν θα βγει σε καλό για κανέναν·

Θα σε βάλω απέναντί μου και θα σου μιλώ, θα κουρελιάζουμε σωρηδόν τις απόψεις
μας· δεν λειτουργούνε πια τα επιχειρήματα, ο κόσμος στενάζει, μπαρούτι σε όλες τις επιλογές, στην ησυχία που ζούμε, αποκάτω μπαρούτι·

Το καταλαβαίνω: δεν θα 'ρθεις από καμία αγάπη, θα μείνεις σε απροσδόκητη έρημο, θα σου ανήκει η ανυπακοή, θα με πείθεις κι όταν ακόμα δεν θα με πείθεις, θα σε ακολουθώ
νομίζοντας θα φτάσουμε κάπου, θα είσαι η Μούσα μου, η Ειμαρμένη μου, η Προσευχή μου..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου