...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Αυγούστου 2023

Απρόσμενη μέλισσα, βαθιά!...

 

Φουρφούριζε ένας αέρας σαν
Από ζωντανή ανάμνηση· σκάλιζα
Στον μικρό μου κήπο· ένας αιώνας
Από καθιερωμένα τριαντάφυλλα, ένας αιώνας
Από σπλαχνική ομορφιά.. Χτυπάει το σκαλιστήρι μου το χώμα·
Ουδέτερη η αγρύπνια μου
Και θετική· με ίχνη πάνω της από θεό που εκλείπει·
Πότιζα την αφράτη γη και
Την μνήμη· μια μέλισσα
ήρθε και κάθισε πάνω στο άλικο
Ρόδο· ‘’ Είναι η ψυχή της’’, είπα-
‘’είναι η ψυχή της!’’… και έφερα την απαλάμη μου στο κούτελο
Σκούπισα τον ιδρώτα· ‘’είναι η ψυχή της’’:
Το φωτεινό ζωύφιο του ουρανού!
‘’είναι η ψυχή της’’ ‘’θεέ μου, είναι η ψυχή της!’’
Κάπου εκεί, κοντά και μακριά, στον καθαρό
Ύμνο του μεσημεριού· ‘’είναι η ψυχή της’’
Μου παραστέκεται την ώρα που θαυμάζω
Την Ομορφιά μέσα στην μοναξιά, την λύπη
μέσα στην ελπίδα!
Είναι η ψυχή της!
22/8/2023 Αθήνα..
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Όλες οι αντιδρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου