...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

31 Αυγούστου 2020

Μικρός συλλήβδην απολογισμός…

 

Διάφανες είναι οι προθέσεις μου, σαν ήχος
Καμπάνας που εισπράττει όλη την προσοχή
Και πιο κρουστός μέσα στον λαγαρό αέρα επιστρέφει.

Σαλπίζω μάλλον μες τα τετραπέρατα διαστήματα
Διαλαλώντας ασυμβίβαστη κτίση μου
Εξάπτω τις γιρλάντες του αέρα
Χωρώ μες τα αχώρητα..

Όλες οι υλικές μου θλίψεις
Μία μελαγχολία συνθέτουνε
Ευλύγιστη, όπως μια φαντασία τολμηρή
Και σπάταλη όπως με κατακλύζει..

Να η απροσδόκητη σπίθα μου
Τραγούδι ούσα και προοπτική ευλογημένη
Ανατέλλει και φύεται μέσα μου
Σαν πολυόμματη αγριοτριανταφυλλιά..

Ώρα αυτή η πιο παράξενη που νόμιζα
Θα ευδοκιμήσω μες την υπερέχουσα ημέρα
Και μία λέξη με εγκλώβισε σε σχήματα
Που τις ζωγραφικές ξεπέρασαν και έχουν κάτι άλλο να μου πούνε..

31.8.2020

Η εικόνα ίσως περιέχει: νύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου