...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Δεκεμβρίου 2017

Αν πεθάνω δεν θα λείψω σαφώς σε κανένα..


Να συνθέτεις την βραχνή συμφωνία της βροχής κι ενώ ακούγεται το αόρατο πιάνο
Των κρύων ανέμων·
Τα πάντα ενστερνίζονται στην ποίηση της οικουμενικής θλίψης·
Ακούγονται οι δυνατές καμπάνες το απόγευμα·
Υπάρχει ερπετό πένθος·
Ξενοδοχείο επαρχιακό·
Χτυπούν για να χτυπούνε τα τηλέφωνα·
Συμβουλεύομαι μόνο εμένα·
Ίσως να έμαθα να απιστώ σε διάρκεια·
Να, κοίτα: μπορώ να εκμυστηρευτώ αλήθειες που θα δίσταζα παλιότερα·
Σ’ ακούω αργά το βράδυ να μου εξιστορείς καθέκαστα όπως τα έφερε η μέρα·
Αν πεθάνω
Δεν θα λείψω σαφώς σε κανένα..
Κέρκυρα 11.3.2012

Δείτε περισσότερες 

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

"Κατοικώ την ψυχή μου κι η ψυχή μου δραπέτευσε…"!!!

Μαγικό

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Κι εσύ μαγικά γράφεις Κάκια μου! Πλήττοντας καίρια τον κάθε σου στόχο..
Καλές γιορτές να έχεις και να είσαι ευτυχισμένη!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου