...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Φεβρουαρίου 2016

Συμβάντο…


Ψυχογραφείς κι ένα ίχνος από φευγαλέα σκέψη αφήνει το σάλιο της επάνω στα πλακάκια σαν
Ο γυμνοσάλιαγκας που αραδίζει ύστερα απ' την βροχή.
Τα άνθη κοιμήθηκαν κάτω απ' τις λεμονιές.
Ο μήνας τελείωσε.
Η χλωροφύλλη αγαπά τα στιλπνά φύλλα του δέντρου και ζεύεται το γενναίο φωνήεν της να βρεθεί κάτω από της έμπνευσης την ακρότητα.
Εγώ- σε διαβάζω σαν πάντα εγώ.
Ο χρόνος χλιμιντρά μες την ζωή μου σαν βουκεφάλας του αίματος και που αλλάζει συνεχώς κατεύθυνση και ποδοβολητό..

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Εγώ- σε διαβάζω σαν πάντα εγώ. ΣΠ

κι εγώ, λατρεύω τα κυκλάμινα.... άγρια και μη... όπως και τις ατίθασες σκέψεις.

Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ξέρω πώς αγαπάς τα λουλούδια-
ένεκα η παιδική σου καρδιά..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου