...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Σεπτεμβρίου 2011

Γράφω γιατί οι κλέφτες δεν θα με αγγίξουνε παρά μονάχα στην πλευρά που έχω ακάνθους.



Τα πράγματα γίνονται η σκιά τους όταν πάρουν απόσταση και μες την μνήμη
χαθούν για να, αλλού πάλι, υπάρξουν.
                                                          Ο χρόνος συνωμοτεί σαν για να μην νικήσει κανείς.
Ωστόσο πάντα ακούγεται μια κρυφή μουσική.
Είναι που η ιστορία ανασκευάζει τα τεκταινόμενα και όταν λείψουν οι αντιφάσεις που συντηρούν τα πτώματα των ιδεών,
                                   οι μέρες φορτώνονται τύψη και πόλεμο.
Θέλω να πω, αν και μια μέρα θα λείπω,
τα λόγια μου θα κανονιοβολούν το υπερπέραν σαν να είμαι εκεί και πανταχού παρών
ταλανίζοντας το σαρκίο μου ως το φτασμένο από τις ευχές μου διάστημα.
Γράφω γιατί οι κλέφτες δεν θα με αγγίξουνε παρά μονάχα στην πλευρά που έχω ακάνθους.
Κι ας τολμήσουν!
                            Θα είμαι πάντα ονειροπόλος και ″φευγάτος″ που θα έλεγε κι η κόρη μου..
Έτσι- για να τελώ υπό καθεστώς πολέμου που δεν διαλείπεται αλλά υπόσχεται επίκαιρες επαναστάσεις..
                          Όλος δικός σας, προσκυνώ!

                                                                   28.9.2011

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τα πάντα μπορεί να κλέψει κανείς από σένα Στρατή.Τις λέξεις σου, τους στίχους σου, τον χρόνο σου, την ματιά σου, την προσοχή σου, ακόμη ίσως και τις σκέψεις σου.
Το πνεύμα σου όμως, ούτε να το αγγίξει δεν μπορεί κανείς. Είναι βλέπεις γνήσια ελεύθερο και αληθινά καθαρό και πλούσιο. Έχεις δίκιο ο πλούτος σου αυτός όμως είναι "στην πλευρά που έχεις ακάνθους".

~reflection~ είπε...

Η Μυρσίνη το έθεσε πάααααααρα πολύ όμορφα:

"οι ΚΛΟΠΕΣ γίνονται από άτομα
που συνηθίζουν να βλέπουν τη ζωή τους από την κλειδαρότρυπα"

σε φιλώ....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ




Με λυπεί φίλε το γεγονός ότι κάποιος αχρείος έρχεται και ληστεύει τα ξενύχτια μου, την προσήλωσή μου ΕΚΕΙ, στο ιερό των λέξεων.
Ένα ελεεινό ίσως πλασματιάκι που θέλει χωρίς κόπο να έχει κάτι..
Α μωρέ,
Εγώ έπρεπε να γινόμουνα πυγμάχος ή ποδοσφαιριστής..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

~reflection~

Ναι Κάκια, η Μυρσίνη όταν το έπαθε το κατάλαβε..
Και όπως πάντα, αποτελεσματικότερη εμού, αντέδρασε άμεσα..
Να και μια φορά που υιοθέτησε μεθόδους του πατέρα της..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου