...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Φεβρουαρίου 2010

ΔΩΣΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΟΥ..

ΔΩΣΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΟΥ..

Δώσ' μου μια μέρα σου, χάρισέ μου μια μέρα
από αυτές που αξίζουν τα πολυπόθητα χρυσάφια
δώσε μου μια μέρα από αυτές
που ο έρωτας δεν σκοντάφτει
στις παραμεθόριες αγωνίες της ψυχής, ούτε απελπίζεται
το πουλί της ευτυχίας και τραγουδάει
μέσα στα δάση του δικού μας μυαλού..

Προσπαθώ να σκαρφαλώσω σ' αυτές τις απόκρημνες
σιωπές που μοναξιάς φρίκη μυρίζουνε, προσπαθώ
να με μάθω- εμένα
που κάθομαι τόσες και τόσες νύχτες κι αγρυπνώ
φουμέρνοντας κοντά στην παραλία και κοιτώντας
τ' άστρα. Αλλά εσύ

δώσ' μου μια μέρα σου- από εκείνες
που είναι από τις δικές μου ασύγκριτα πιο φωτεινές και αξίζει
να τις ζήσει κανείς, όπως ένα τραγούδι
που σ' αγγίζει κατάβαθα και σε κάνει
να μην σε νοιάζει αν θα πεθάνεις μετά..

Δώσ' μου μια μέρα σου -που θα ένιωσες
έτσι κι εσύ και θα 'βρησκες τα λόγια
να πεις σ' αγαπώ σ' ένα πλάσμα που έτσι κοντά σου
και με τρόπους πολλούς αφιερώθηκε,
για να γίνει
ο έρωτας μύθος
και αίνιγμα
που σφύζει
από ωραία εντός του ζωή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου