...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Φεβρουαρίου 2010

ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΟΡΚΙΖΩ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ..

ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΟΡΚΙΖΩ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ..

Αποταμιεύω τόσο μοναχικά σχήματα που οι λόγοι που λέω
εφάπτονται σχεδόν μιας ειμαρμένης με σταύρωση..
Κατέχω τα μυστικά των σιωπών. Είμαι
όπως ένας που αναχωρεί για να βρεθεί
αντιμέτωπος με το μυαλό του είμαι.

Και δεν ξέρω αν κάποτε μιλώντας θα ευστοχήσω
ή πάλι θα βρεθώ να ψάχνω μέσα σε παλιά βιβλία
μία σοφία που και να την έχεις δεν ξοδεύεται,
όπου σημαίνει αδύνατον μ’ αυτήν να βιοποριστείς..

Και
νομίζω -στο τέλος-
απλά θα υποφέρω
με τόσα μέσα μου πληγωμένα λεξιλόγια,
σαν που να έμειναν αποσπασματικά δεμένα
με την ζωή μου
που από άλλες ζωές, που εισχώρησαν μέσα μου, πλημμύρισε..

Έτσι αφήνομαι να είμαι μίας μουσικής ο βραχμάνος που σέβεται
το λίγο και την ερημιά και πάει
εκεί που τον φωνάζει ένας άγνωστος νέος θεός..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου