...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Ιανουαρίου 2010

ΜΑΡΤΥΡΙΟ.

ΜΑΡΤΥΡΙΟ.

Χάθηκα μέσα σ’ εκατόγχειρες συνειδήσεις γυναικών
Κουράζοντας το θλιβερό κορμάκι μου παράφορα.
Με σπάραξε ένα ντελίριο,
Με έλιωσε σ’ όλα τα χρόνια της πικρής μου εφηβείας.

Μου υπήρξαν όλα..
Η μεγάλη ευχαρίστηση της όρασης όπου
Βλέπεις κάμπους ατέλειωτους και
Ο άνεμος κάνει φλάμπουρα τα στάχυα.
Ή
( πρωινό)
Κι η λύπη είναι η λύπη,
Με λυμένα τα κορδόνια των παπουτσιών της,
Βολτάρει μέσα στο μουντό δωμάτιο της ψυχής σου.

Μου υπήρξαν όλα..
Ήταν σκέρτσο η ευωδιά.
Πλανιόταν ολόγυρα.
Η νέα Εύα πρόσφερε ξαρχής το απαγορευμένο μήλο.
Ο πόθος της τρανός;
Έβλεπα μέσα στο στήθος της
Το κύμα του που δυνάμωνε.

Στο ξύπνημα της Τετάρτης οι διαθέσεις βιάστηκαν να την λοξοδρομήσουν
προς μια θέληση κλιμακωτή όπου
Το ένα σκαλοπάτι ήταν ο αντέρωτας
Του έρωτα ενός άλλου..

5.5.1982

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου