...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Οκτωβρίου 2009

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ..

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ..

Εκτίω ποινές ονείρων μέσα σε μια λέξεων φυλακή-
στενεύει ο κλοιός τριγύρω ολοένα-
όποιος δεν αγαπά το λυχναράκι των λέξεων, όποιος δεν το συντηρεί
ας πάει αλλού:
εδώ συνάζονται άλλες σοφίες-
κι ας σε πονούν..

Ανάποδα διαβάζω: αν ξέρεις
να πας από τον σπόρο στο άνθος και μ’ αυτόν
τον τρόπο όλα να καταλαβαίνεις

αφαιρείς από τα γεγονότα την τύχη και σου μένει
δεδομένο το Απλό
δωρούμενο από την Χάρη!

Μια τόσο όμορφη μέρα μέσα σ’ έναν τόσο άσχημο κόσμο-
μια παρουσία θεού ανάμεσα στις τσιμεντένιες
σπηλιές αεικίνητων ανθρώπων..

Ο λόγος να υπάρχεις είναι ο λόγος ν’ αγαπάς..

Έτσι που τώρα δεν είμαι ο ίδιος που ήμουνα, είμαι ένας άλλος-
αφαιρούμενος απ’ την δική του σκιά..

2 σχόλια:

Δενελάβας Τάσος είπε...

Ο λόγος να υπάρχεις είναι ο λόγος ν’ αγαπάς..

Έτσι που τώρα δεν είμαι ο ίδιος που ήμουνα, είμαι ένας άλλος-
αφαιρούμενος απ’ την δική του σκιά..

Στρατή , τιμή μου να έχω τα βιβλία σου στην βιβλιοθήκη μου και ο λόγος γνωστός , γράφεις υπέροχα .

Χαιρετώ , καλό βράδυ .

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΑΣΟ!
ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΩ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου