...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Φεβρουαρίου 2009

ΣΠΟΥΔΗ..

Να ζω μ’ αισθήσεις τεταμένες
συλλέγοντας χρώμα ζωής, να περνώ
τις μέρες απ’ τα Δαρδανέλια της καρδιάς μου
και να είναι
η ίδια που μου δόθηκε ζωή, καλή αξία
και της ποίησης εύστοχος χειρισμός!

Δεν έχω λόγια να σου πω, επικοινωνούμε
μέσα σε ένα σκηνικό καρδιάς: Δυό θεατρίνοι
που σπούδασαν το να σωπαίνουν
και μόνο με τα σώματα μιλούν.

Συλλαβίζω τις ωραίες ευδίες μου είναι
στίχος η μοναξιά

και το να την διασχίζω άγιο!

7.2.2008

2 σχόλια:

Διάττων είπε...

Δεν έχω λόγια να σου πω, επικοινωνούμε
μέσα σε ένα σκηνικό καρδιάς.

Μας προτείνεις μια πολύ ουσιαστική επικοινωνία Στρατή...Τους χαιρετισμούς μου...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΙΑΤΤΩΝ! ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΓΝΩΜΟΣ...ΑΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΕΣ..ΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου