...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Οκτωβρίου 2023

Μια επανάσταση έξω από μέτρα…


Εκεί που ζουν οι αναμνήσεις
Είναι μια χώρα από καθαρό νερό
Και ύψιστο ηθικό τριαντάφυλλο.
Εγώ καμώνομαι τον καμπόσο
Τάχαμου ότι δεν έχω διδαχτεί ανωτερότητες
Κοιτάζω κατευθείαν μες τον ουρανό
Και βλέπω άγγελο με την ρομφαία
Τον καταγράφω με το διαισθητικό μολύβι μου
Και μου μιλά με νεύματα και πόνο.
Έτσι λοιπόν εκφράζονται οι ουρανοί…
Κι ένα κορίτσι που αγαπούσα και που σμίξαμε
Έξω από του κόσμου τις μικρότητες
Έτσι και μόνον έτσι…
Τι να σου εξηγώ λοιπόν; Έχουνε
όλα ειπωθεί
και δεν θα ήθελα να υπερβάλω
Αλλά φωτιά μες την καρδιά έχουνε οι αθώα ερωτευμένοι
Εκείνοι που αναμασούν μια γνώση των ρομαντικών αγγέλων και που παίζουνε
Ζάρια την τρυφερή καρδιά τους που μέσα στην ανθρωπότητα αμφέβαλε
Για όλα τα πικρόχολα κατεστημένα…
Αθήνα 6/7/2023
Μπορεί να είναι εικόνα σύννεφο
Όλες οι αντιδράσε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου