...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Ιουνίου 2022

Κέρδος και ζημία προ του μηδενικού αποκτήματος…

 

Όλη η αγρύπνια μου μια στάλα μέλι
πολλά μου απέδωσε μέσα στην ησυχία.
Μεταβολίστηκαν όλα τα υλικά παιχνίδια που μου έδωσεν η μοίρα.
Κερδίζω κάτι που δεν λέγεται.
Δυσβάσταχτη η περιοχή της φαντασίας.
Θέλει στρατεύματα αξιόμαχα για να την υπερασπιστείς.
Λάμπουνε οι στίχοι πίσω από τα ερωτηματικά μου.
Λάμπουν και συγχωνεύονται.
Α όμορφη εμφανής ζάλη, σε κράτησα με κράτησες μες τους αιθέρες.
Και όπως καταρρέω στα βαθιά και στα ρηχά
Μετακινούμαι από την όραση προς την τυφλότητα- κι αυτό πολύ αποδίδει
Σε φιλοσοφικές ενατενίσεις και σε σύνεση…
πίνακας του Νταλί...
Μπορεί να είναι εικαστικό 1 άτομο

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...οδυνηρή ενόραση

Αστοριανή, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

παρεμβατικη ενόραση! πάντα.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου