...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Μαΐου 2022

Γενέθλιος …


Αν με συνθέτουν και με αποδομούν οι αριθμοί, τι είμαι
Άλλο από ένα φερέφωνο Τύχης
και του θανάτου; Κι εδώ
Σε αγκίστρι πιάνομαι που ούτε ξεφεύγεις, μιας κι η μοίρα
Καθενός γραμμένη είναι στα άτεγκτα άστρα
Που πυροβολούν στον αέρα και σχηματίζονται
οι θεωρίες και τα οπτικά γεωμετρήματα
και οι ευφάνταστοι κύκνοι
Του ψεύδους και της αυταπάτης…
Εδώ, όλα εδώ λοιπόν.
Κι εγώ να συμπαθώ το τσαρλατάνικο
Παιχνίδι του ουρανού, χωρίς κουσούρια
Και που το μελετώ μηδέν να βγάζω
Μηδέν από μηδέν μες την αιωνιότητα…
Α δίδυμο μπουρδούκλωμα και στου ζωδιακού
Το παραμύθι τιποτένιο ελάχιστο
Κατόρθωμα!
Όπου γενέθλιος μπελάς κι εγώ που ήθελα μονάχα να φυτρώνω
Παντού και όπου δεν με σπέρνανε!
Α δίδυμο τσαλακωμένο παρατσούκλι μου!
Από μια ρίμα λίθινη ίσως γεννήθηκα και αμφισβήτησα
τα πάντα.
Τώρα να συμπεράνεις φως αλλά σε μένα ανήκουνε τα κλοπιμαία:
Θραύσματα αισθημάτων και της μοναξιάς πολύτιμα αποκτήματα,
Κυριότητες των χρωμάτων, συλλογισμοί
Όπου επάνω τους εδράζεται κρουστό φεγγάρι·
Διασαλεύω ίσως την τάξη αλλά πώς αλλιώς
Να γεννηθεί ένα παράξενο ποίημα;
24 Μαΐου 2022
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και ποτό

4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Relaxed !
...nice to see you again

astoriani.blogspot.com

Αστοριανή είπε...

Θραύσματα αισθημάτων και της μοναξιάς πολύτιμα αποκτήματα, SP

Εύστοχο!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...





Έλα καλέ- έλειπα γι αυτό δεν είδες απόκριση· ελπίζω να είσαι καλά· μην χαθούμε! Σ’αυτούς τους δύσκολους καιρούς, μην χαθούμε!
Τα φιλιά μου!

Αστοριανή είπε...

... υπερ-ατλαντικά φωνήεντα
σε μάτια γυάλινα....

Να είσαι καλά, Αδελφέ μου.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου