...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

2 Οκτωβρίου 2019

Κάθε συνάντηση μαζί σου είναι γλυκιά



Κάθε συνάντηση μαζί σου είναι γλυκιά, σκορπίζονται
Ροδοπέταλα μέσα στις ώρες, και ένα ρίγος
Διατρέχει την επιδερμίδα, να φανεί
Ο πόθος ο μέγας ο άπληστος.
Αυτό είναι ερωτικό βασανάκι από κείνα που δεν λέγονται· ανάβουν
Τα λαμπιόνια των ορέξεων και κρατώ
Τον νου μου να μην ξεσαλώσει.
Πώς εγγράφεσαι μέσα στα δευτερόλεπτα και πώς
Κανοναρχείς στον σύμπαντα κόσμο; Εθελούσια
παραδίνομαι και σου ανήκω
Ελαφίνα αβρή που δράμεις μέσα στα λιβάδια των οράσεων!


3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κακοφορμίζει η πληγή του κόσμου και να την γιατρέψω δεν μπορώ.
Μπορώ μονάχα μια σπουδή ονείρων.
Και να προσεύχομαι!
19.09.2019


Πόσο αληθινό... !!!

Φιλί Οκτωβριανό από Ν.Υ.
"αστοριανή"

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Μπαίνουμε σιγά σιγά στο φθινόπωρο. Όλα αλλάζουν. Ωστόσο ακόμη προχτές άκουσα, όπως περνούσα με το ποδήλατό μου, ένα πεισματάρη τζίτζικα που τραγουδούσε. Υπερέβαλε εαυτόν! Μπράβο του. Ωραίος τρόπος να μείνεις προσηλωμένος στις αρχές σου.
Τα φιλιά μου από Ελλάδα!

Αστοριανή είπε...

Eναs πεισματάρηs τζίτζικαs που τραγουδούσε..... Υπερέβαλε εαυτόν!
Μπράβο του.
Ωραίος τρόπος να μείνεις προσηλωμένος στις αρχές σου.


!!!!

Τα φιλιά μου από Ελλάδα ...of N>Y>

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου