...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Δεκεμβρίου 2018

Ενταφιάζω χειμωνιάτικα σήματα και αποκρυπτογραφώ κουβεντούλες της βροχής·


Ενταφιάζω χειμωνιάτικα σήματα και αποκρυπτογραφώ κουβεντούλες της βροχής·
Όπως και να το καταλάβεις αυτό, πάντα κάτι άλλο θα είναι
Από αυτό που κι εγώ εννοώ·
Γυρίζω από Λαρίσης λημέρια·
Άριστος χρόνος να απουσιάζεις:
Τα έχω πια τα σημάδια: κάτι συντόμως θα μ’ εγκαταλείψει·
ούτε σε μένα το ομολογώ·
Συνοφρυώνομαι και μένω ασκεπής
Κάτω από τον ουρανό που εγώ πάντα αλλιώς από σένα τον είδα..
13.12.2018

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑ΅ΠΟΛΛΑ και με ΥΓΕΙΑ!

Φιλιά σε όλους σας,
Υιώτα-Δημήτρης

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

βιάζεσαι βλέπω να φέρεις την νέα χρονιά και έχεις δίκιο.
η παλιά πολύ μας ταλαιπώρησε.
ε θα τα ξαναπούμε φαντάζομαι μέχρι τότε.
τα φιλιά μου και ευχές για όλους σας.
Στρατής
Μαριάννα.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου