...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Οκτωβρίου 2017

Των ερώτων περίπτωση…


Ίδε ο καημός και ίδε ο άρρητος πόνος
της αγάπης, το χτυποκάρδι που όλα είναι αιχμηρά
και όλα σφραγίζονται 
μ’ ένα φιλί
από στόμα σε στόμα·
Η μελαγχολική ώρα που πρέπει να φύγεις και δεν θα σε δω
παρά στα αιχμηρά όνειρά μου- να η προσπάθεια
να σε κερδίσω παίζοντας στα ζάρια την καρδιά μου, να η προσήλωση
στα κερδώο ακάλυπτο μυστικό σου.
Νυχτώνει πιο νωρίς εδώ που συλλαβίζω την λύπη μου,
που ακούω βαθιά στον ορίζοντα την ευκρασία και λείπεις
ανάμεσα στα θαλερά τριαντάφυλλα και τις ντροπαλές σου μανόλιες,
που είσαι ο εγωισμός μου και που απαλείφεσαι μετά
όταν εγώ στα ρήματα του σ’ αγαπώ προστρέχω-
Νυχτώνει πιο νωρίς εδώ.
Και κάθε ποίημα μου είναι αγιάτρευτα ερωτικό
όταν η σκέψη μας κι από μακριά ανταμώνει
και πλέκεται η ιστορία του Έρωτα όπως καλά κρατεί
αυτός ο μάγος πόνος που και πόνο δεν τον λες να είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου