...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Μαρτίου 2016

Σκάλα Λακωνίας..




Ο λακωνικός ήλιος χρησμοδοτεί επάνω στους πορτοκαλεώνες και ιδρώνει
Τα βαθυκύμαντα φυτά.
Πέρα απ' την Σπάρτη, στην αιχμή του Ευρώτα, εκεί όπου οι καλαμιές
Λυγίζουν και ξιφομαχούν με τον άνεμο, τανυσμένες σαν τόξα
Που στοχεύουν πολύ μακριά.
Ντεραπαρισμένες μνήμες και το τοπίο αίμα στάζει
Που αναζητά τους βολβούς, τις ρίζες των δέντρων, την ευλάβεια του σκηνικού, την αγέρωχη ικμάδα της άνοιξης που πλησιάζει,.
Το χρυσίο των εσπεριδοειδών καλπάζει στον μπεσαλή ευμετάβλητο Μάρτιο
Που αλλάζει διαθέσεις ξεκρεμώντας τα άρματά του για γιουρούσι αποφασισμένο..

4 σχόλια:

ποιώ - ελένη είπε...

Της Σπάρτης οι πορτοκαλιές
χιόνι λουλούδια του έρωτα


ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

«Της Σπάρτης οι πορτοκαλιές»

Της Σπάρτης οι πορτοκαλιές, χιόνι, λουλούδια του έρωτα,
άσπρισαν απ’ τα λόγια σου, γείρανε τα κλαδιά τους
γιόμισα το μικρό μου κόρφο, πήγα και στη μάνα μου.

Κάθονταν κάτω απ’ το φεγγάρι και με νοιάζονταν,
κάθονταν κάτω απ’ το φεγγάρι και με μάλωνε:
Χτες σ’ έλουσα, χτες σ’ άλλαξα, που γύριζες –
ποιος γιόμισε τα ρούχα σου δάκρυα
και νεραντζάνθια.

Νικηφόρος Βρεττάκος



Αγαπημένη Ελλάδα Ελένη- αγαπημένη Ελλάδα!

ποιώ - ελένη είπε...

Είναι η ιδιαίτερη πατρίδα μου
Για χρόνια αντίκριζα τον Ταΰγετο

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Το ξέρω. Αγαπώ κάθε σπιθαμή της Ελλάδας. Είναι το αίμα μου που αγαπά αυτό το χώμα. Με Λιαντίνηδες και με ούριους ανέμους. Τα φιλιά μου. Να είσαι πάντοτε καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου