...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Ιανουαρίου 2024

ὐχαριστημένος είμαι!


Σύνορα της αγρύπνιας μισοκοιμισμένος πετεινός
που λαλεί σιγανά ανοίγοντας προοπτικές στο ξημέρωμα.
Ένας ήχος από θρυμματισμένο άστρο
που καίει ακόμα με την συντριβή του πάνω
στην χλόη την υγρή πάνω
στη καθαρή νεροσταγόνα
που φυλακίζει κλέος από την ατμόσφαιρα.
Εδώ γυρίζω· αφήνοντας να παραμένω αλαφροΐσκιωτος ιππότης
που ζεύει την πραγματικότητα επί σκοπόν!
Μετά, ξυπνώ· είναι μπελαλής ο ήλιος, κουράζει τα μάτια μου.
Φορώ τα σκούρα μου γυαλιά, ανασαίνω
την πρωινή δροσιά, μένω
εκστατικός κάτω από του ουρανού τα κολπάκια.
Έσωσα μιαν ανάμνηση από εκείνο που δεν λέγεται, έχω
κατορθώσει την υπέροχη μνήμη του φεγγαριού.
ὐχαριστημένος είμαι!
Πάντα μια τόλμη φαντασίας θα με ξελασπώνει!
21/1/2024
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και παιδί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου