...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Ιουλίου 2023

Σφυγμομέτρηση του παρόντος πόνου…


Αψηφώντας τις διευθύνσεις και τις κατευθύνσεις-
Τούτο που περιφρόνησα με επισκέπτεται ταράζοντας τον νου μου·
Με αισθήσεις πυρωμένες κινώ τα νήματα όποιας συμπάθειας·
Και είναι εκβολή ζωής στον περίγυρο ενός κατοχυρωμένου θανάτου·
Όπως το ζω το δράμα μου πολύ βαθύτερα με περιέχει!
Εξουσιάζοντας την ανάμνηση βούλομαι αστραπή και με κατασκεπάζει ουρανός σκοτεινότερος·
Μετά ησυχάζω·
Η εξουσία μου είναι δυο λέξεις που οργανώνουνε την κλίμακα μιας αρετής·
Κι ο ύπνος μεταμέλεια, υπεκφυγή στο πλαίσιο αφιλοκέρδειας:
Με τα ψιλά που κροταλίζουνε στις τσέπες μου μια θέση ονείρου θα αγοράσω
Στις κερκίδες ενός απραγματοποίητου ουρανού!...
Αθήνα 29/7/2023
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Όλες οι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου