...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Οκτωβρίου 2022

Η ποιητική μου διόπτρα..

 

Στους ήχους αποτυπώνεται η ποίηση
σαν ένα λιοντάρι θεότρελο·
Ζω με αταξίες και αποστηθίζω ηλιακό παλμό·
Εικοσιτετράωρα που η όρασή μου αλητεύει
Πάνω στα αχτένιστα λιβάδια τα φιλέρημα·
Εκείνη η σιωπή που σχηματίζει ωραία τα τοπία εκείνη η θερμή
Σχέση της προσευχής με τον θεό· τυπώνω όλες τις πολύτιμες
Εντυπώσεις, εξαίσια με θεραπεύει η γεωμετρία των δασών
Και μια δροσιά βελουδένια μαστίζει τον εσμό των φυλλωμάτων, θαλερά
Που τρεμίζουν στο λιανό αεράκι,
Δοξάζονται οι κατακτήσεις
Της ηλιαχτίδας
Δοξάζονται οι πλουραλισμοί
Της αλήθειας μου,
Ακούγονται γύρω μου τα παλαμάκια των δέντρων-
Ανασαίνω βαθιά·
Ασύστολος,
Ζώντας σαν ένα ανέγγιχτο θηρίο που δεν ημερώνει!
6/10/2022
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και εξωτερικοί χώροι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου