...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Σεπτεμβρίου 2022

Ένταση η αφ’ εαυτού..

 

Ζώντας μέσα στην ένταση των αποχαιρετισμών
Βανδαλίζω την γαλήνη του απογεύματος.
Ετούτο το ευθύ ερωτηματικό με χλευάζει
Τρεμίζοντας μέσα μου τις ολοκληρώσεις των συμπερασμάτων.
Επιφάνεια σε αφάνεια κι ίσως
Ένας βαθύς συριγμός από φωνήεντα εξανεμισμένα για να σταθούν
Στην μετέωρη πλατφόρμα των κατακτημένων εδαφών
Της φαντασίας.
Σκοτεινιάζοντας έχω φωταγωγηθεί από απρόσμενη λάμψη
Ενός ποιήματος σε διάρκεια.
Προσπαθώ τον εαυτό μου.
Αντέχω εμένα.
Α μοναξιά δωράκια που μου έδωσες!
Πολλά σου χρωστάω!
25/9/2022
Μπορεί να είναι εικόνα πουλί και εξωτερικοί χώροι

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...


Σκοτεινιάζοντας έχω φωταγωγηθεί από απρόσμενη λάμψη
Ενός ποιήματος σε διάρκεια. SP

...πόσα εκφράζει αυτός ο αετός! Ας μην αναλύσω!

Παράξενη σκέψη: Πόσα σου χρωστάω κι εγώ... Μια λάμψη συχνα-πυκνά και απαραίτητη.. Μόνο που απόψε, 10-00 πριν τα μεσάνυχτα, με τρόμαξε ένα ξαφνικό χαλάζι, !!!!!!!!!!!! λες κι ο Σεπτέμβρης πετροβολάει τον ύπνο των παιδιών
και τη μοναξιά όσων δεν έχουν ύπνο...
Χάρηκα που άστραψες
με τον μοναδικό σου τρόπο...

Χαιρετισμούς σε όλους

Αστοριανή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Τα καιρικά φαινόμενα είναι η ψυχολογία του θεού. Πότε ανάλαφρα πότε σκαιά. Μουτρώνει ο ουρανός σαν να θυμώνει κάποιος. Χαίρομαι που είσαι εκεί, θέλω πάντα να είσαι εκεί, φωταγωγώντας τον κόσμο των ποιημάτων μου ακόμη περισσότερο.
Σε ευχαριστώ αδερφή μου του νου και της καρδιάς!
Τα σέβη μου και τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου