...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Αυγούστου 2022

Μικρός εσώτατος απολογισμός…


Λήξη των συμβάντων και αρχή γενομένη των δεδομένων-
Φουρκίζεται και μας μαλώνει ο ουρανός,
Φαινόμενα ψυχικής καταιγίδας μας ξεμπροστιάζουν ασύστολα,
Απερχόμεθα
Δυστυχώς απερχόμεθα..
Σήμερα είναι οι σελίδες κενές, σαν τίποτα να μην γράφτηκε κι η Ιστορία
αδιαφόρησε για τα γύρω μας όλα.
Απορώ και συντηρούμαι με αντίφαση: όπως να ζω στο καλαμπούρι μιας ελπίδας.
Του Δεκεμβρίου μια υγρασία τρομερή και έρχονται
Σμήνη πουλιών να μου τσιμπολογούνε εγκλεισμό και λέξεις.
Πηγαινοέρχομαι με βάσανα και τελεσιδίκους καταναγκασμούς.
Κάποτε με ανδρώνουν κομψότητες κάποτε είμαι άξεστος τόσο
Που μαραίνω ο δόλιος την χάρη μου!
Καθένας αυτοεξουθενώνεται -έτσι κι εγώ
Σήκωσα τόσα κι άλλα τόσα που μήτε σηκώνονται
Μήτε μπορείς όσο κι αν θες μόνος σου να τα λογαριάσεις.
Διασχίζοντας το βιοποριστικό μου πέλαγος
Έχω μια σκούνα χιλιομπάλωτη που και η θάλασσα
την απειλεί και απειλεί κι αυτή εμένα…
28/12/2021

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

... βουρκωμένο το ξέπασμα, σήμερα,
Φίλε του νου και της καρδιάς...

Κάπως έτσι, νομίζω ότι είναι ο Αύγουστος...
ο κάθε Αύγουστος, τουλάχιστον για μένα.
Εσωστρεφής
ακατανόητος
αμετανόητος ...
Υπομονή!
Είσαι νέος ακόμη!

Ευχές
και Υγεία

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Είναι εσωστρεφής ο Αύγουστος λοιπόν· και κρυψίνους: ο άτιμος. Με το τέλος του σημαίνει και το τέλος του καλοκαιριού- τουλάχιστον αυτό ίσχυε παλαιότερα. Τώρα οι εποχές μπουρδουκλώθηκαν, ανακατεύτηκαν και είναι νόθες. Ας προσαρμοστούμε! Τα φιλιά μου!


Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου