...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

31 Μαρτίου 2019

Εκ προοιμίου, το άδικο..


Σίγασαν τα πάντα· αυτό που ήταν βοή,
έγινε μια κίβδηλη νεροσταγόνα πάνω
στα φύλλα της λεμονιάς·
ετελεύτησεν ο Μάρτιος·
Νεφοσκεπής·
Τι περιμένουμε να μας ξαφνιάσει όταν
Θα μπει ο μήνας ο επόμενος και θα απλώσει τα πανιά του
Στον ουρανό αρμενίζοντας;
Κόβει φανατικά το μαχαίρι·
Για μια Πίστη αγωνίζονται κάποιοι και,
Σε κάποιους άλλους, πάντα, βγαίνει η Πίστη:-
Όποιος κατάλαβε καλά κατάλαβε!
Αναρριχώμαι σε μια οροσειρά που δαγκώνει την αναπνοή μου
Και φτάνω κάπου, λαχανιασμένος και μόνος μου..

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

... Αναρριχώμαι σε μια οροσειρά που δαγκώνει την αναπνοή μου
Και φτάνω κάπου, λαχανιασμένος και μόνος μου.. ΣΠ


...ευχή,
πάντα ψηλότερα
κι ας λαχανιάζεις...
πάντως, να ξέρεις, αν όχι στο ίδιο μονοπάτι, ΔΕΝ είσαι μόνος σου!

Υγεία, Δύναμη, κι Αγάπη.

Καλο Μήνα

"αστοριανή" ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

καλό μήνα και σε σας! εδώ έχουμε τρελούς αέρηδες και παλαβούς. εκουζουλάθηκεν η Φύση!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου