...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Απριλίου 2017

Αν δεν υπήρχε μια νύχτα στην ζωή μας να συλλαβίσει τον έρωτα τι θα ήμασταν;



Αν δεν υπήρχε μια νύχτα στην ζωή μας να συλλαβίσει τον έρωτα
τι θα ήμασταν; Κλείνουν
τα παράθυρα
και είναι σαν να καταλαμβάνονται τα οχυρά· μένεις μόνος
να βήχεις με το σκουριασμένο τσιγάρο σου ή
να κοιτάζεις στο γυαλί απέλπιδες συναντήσεις- τίποτα
δεν ξορκίζει το κακό·
μόνο
το λαμπερό πρωί που έρχεται διαλαλεί
το πουλί το κελάηδισμα    και του φιλιού
ακούγεται αξεθύμαστος ο ερωτικός απόηχος.


3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

ο έρωτας σε πλησιάζει για να δοκιμάσει
στην καρδιά σου... ΣΠ


...έρωτα... προσωρινέ.. αιώνιε...
το στιγμιαίο απόλυτο κάλλος...

Υιώτα
"αστοριανή"

ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αν δεν υπήρχε μια νύχτα στην ζωή μας να συλλαβίσει τον έρωτα
τι θα ήμασταν;
Ξεγίνεται η αιωνιότητα.
Πόσο ακούω θλίψη και
πόσο είμαι μελαγχολικός!
Ο αέρας σπέρνει τις προσευχές μου- πράο ήσυχο γάλα.
Συνάντηση με τον εαυτό μου τον άλλον

τα φιλιά μου!

Αστοριανή είπε...

Συνάντηση με τον εαυτό μου τον άλλον ,,,ΣΠ

Ευτυχώς που υπάρχουμε...
Καλό Μήνα.

Υιώτα-Δημήτρης
ΝΥ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου