...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

10 Σεπτεμβρίου 2009

Ξύλινα πατώματα που τρίζουν.

175.

Ξύλινα πατώματα που τρίζουν.
Παλιός ανεμόμυλος που ακόμα στέκει.
Εκείνη η μεγάλη σκάλα που οδηγεί στο δώμα και στο χάζι
Ως τα ψηλά πεζούλια του αδιαίρετου ανέμου.

Μια χαρουπιά ζορισμένη απ’ τα χρόνια
Με το βρακί της σφήκας πεταμένο πάνω της.
Η φωλιά του πουλιού που λογαριάζει αλλιώς τον χρόνο
Και τρώγεται ν’ ανοίξει πόρτες μουσικές πριν να φανεί το βράδυ.

Στην αυλή ο καφές πάνω στο ξύλινο τραπέζι.
Η φιλία που αξίζει όσο όλες οι λέξεις.
Και στο ποτήρι αιώνιο κρύο νερό.

Αληθινά πιο βαθιά κι απ’ τον χρόνο
Μέσα μου έρχονται αυτές οι χρυσοφόρες
Στιγμές-

Υπάρχουν σαν ο ήλιος που φωτίζει
Κι αναδεικνύει γύρω μας το θαύμα!

Φούρνοι. Κρανίδι.

2 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Moυ λειπουν τα ξύλινα πατώματα που έτριζαν...
Μου λειπει η ζωή που μπορει να μην εχω ζήσει αλλα εχω αγαπήσει.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ακουσα μια καταπληκτικη τραγουδίστρια που ήσουν εσύ!
υπέροχη!
εχω κι εγώ κάτι φίλους στο Κρανίδι που μου χαρίζουν αυτό το πολυτιμο δώρο της φιλίας.
εκεί προέκυψαν αυτα τα 3-4 ποιήματα..
γειά σου Μαρία!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου