...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Μαρτίου 2009

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ..

Καλά θα κάνω να μάθω να κοιτώ πιο πέρα
από τα γύρω μου σύνορα..

Τηλεφωνούν από το αόριστο οι φίλοι μου.

Ένας αέρας του θανάτου ξαφνικά
έναν προς έναν μου τους αναρπάζει
και τους πηγαίνει μες τους άλλους ουρανούς-
όπου ποτέ δεν θα εξαργυρωθούν τα όνειρα με όνειρα.

Οι καιροί προστάζουν: Υποταγή!

Φώναξε! Φώναξε! Τι να φωνάξω;
Χορτάρι η κάθε σάρκα…

Πάω με άλλες σκέψεις μες το μέλλον-
σκοτεινό..

Ίσως παράξενος να φαίνομαι-
αλλά αλήθεια έχω πονέσει για να μάθω να καταλαβαίνω…

Κατοχύρωσα την μέσα μου θλίψη!

Τώρα ανυπεράσπιστα ακούγονται από μένα τα τραγούδια.

Φεύγουν αποδημητικά προς έναν πέρα ορίζοντα
αθώας καρδιάς!

19.10.2008

2 σχόλια:

Δανάη είπε...

Aισιόδοξο μήνα εύχομαι , Στρατή...
Μόνο!

Την Καλησπέρα μου...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΑΝΑΗ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ..
ΜΗΝ ΛΕΙΠΕΙΣ....

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου